FAQ - Spørgsmål & Svar

Tidsbestilling & afbud

Hvordan booker jeg en tid hos en diætist?
Du kan booke tid hos en diætist ved at benytte online booking eller ved at skrive til os via en kontaktformular, som ligger under menupunktet Kontakt, eller ved at kontakte vores kundeservice på tlf. 51951012 alle hverdage mellem 8:00-12:00 & 12:30-16:00.

Hvordan ombooker jeg min tid?
Du kan selv ombooke din tid ved at benytte online booking (senest 48 timer før aftalt tid), eller ved at skrive til os via en kontaktformular, som ligger under menupunktet Kontakt, eller ved at kontakte kundeservice på tlf. 51951012 alle hverdage mellem 8:00-12:00 & 12:30-16:00.

Hvordan melder jeg afbud til min tid?
Afbud modtages senest 48 timer inden aftalt tid. Du kan selv slette en tid under din profil, eller ved at skrive til os via en kontaktformular, som ligger under menupunktet Kontakt, eller ved at kontakte vores kundeservice på tlf. 51951012 alle hverdage mellem 8:00-12:00 & 12:30-16:00. Ved sygdom kontakt kundeservice hurtigst muligt. ​

Hvad sker der, hvis jeg melder for sent afbud eller udebliver?
Ved abonnement eller klippekort anses samtalen som værende brugt og kan ikke refunderes eller afholdes senere. Ved andre ydelser vil du blive opkrævet det fulde honorar. 

 

Online booking & 'Min udvikling'

Hvordan får jeg en ny adgangskode til online booking?
Du skal klikke på “glemt kode”, og så skal du indtaste den e-mail der er tilknyttet dit login, så sender vi en midlertidig sikkerhedskode du skal indtaste for at nulstille din adgangskode. Vær opmærksom på at din kode til online booking, ikke er den samme kode, som den du benytter til “min udvikling" ​

Hvordan får jeg en ny adgangskode til ”min udvikling”?
Du skal klikke på “glemt adgangskode”, og så skal du indtaste den e-mail der er tilknyttet dit login, og herefter vil du få tilsendt en ny kode. Vær opmærksom på at din kode til “min udvikling” ikke er den samme kode, som den du benytter til "online booking"

 

Abonnement & Klippekort

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du kan selv opsige dit abonnement på din profil under fanen ”mine abonnementer” og herefter skal du klikke på ”opsig” (Bindingsperioden er løbende måned + 30 dage). Du kan også skrive til os via en kontaktformular, som ligger under menupunktet Kontakt.

Hvordan ændrer jeg mit abonnement?
Du kan selv ændre dit abonnement på din profil under fanen ”mine abonnementer”, og herefter skal du vælge ”skift abonnement” og vælge korrekt abonnement. Ændringen træder i kraft ved næstkommende månedsskifte. Ændring af abonnementstype kan dog ikke ske i forbindelse med en opsigelsesperiode.

Kan jeg pause mit abonnement?
Du kan sætte dit abonnement på pause én måned årligt, men det kan dog ikke ske i forbindelse med opsigelses- eller anden form for bindingsperiode på abonnementet. Hvis du ønsker at sætte dit abonnement på pause, kan du skrive til os via en kontaktformular, som ligger under menupunktet Kontakt.

Hvilket abonnement eller klippekort skal jeg vælge?
Du vil altid få afstemt det videre forløb med din diætist i forbindelse med din opstartskonsultation, og diætisten vil oprette det abonnement eller klippekort, som I finder frem til, er det rette for dig og dine behov. De fleste af vores klienter vælger dog af starte op med vores Premium abonnement med 4 samtaler pr. måned, og så kan abonnementet ændres undervejs i forløbet, når du nået langt i forløbet i forhold til at nå dit mål, eller når du har nået dit mål, og nu skal fokusere på at vedligeholde dit gode resultat og sikre at du ikke falder tilbage i gamle vaner.

Hvornår udløber mit klippekort?
Klippekort er gældende i 1 år efter købsdato. Der ydes ikke fortrydelsesret for ubrugte klip.

 

Tilskudsmuligheder​

Giver sygeforsikring “danmark” tilskud til diætist?
Sygeforsikring “danmark” giver tilskud til behandling hos klinisk diætist uanset om du er gruppe 5, 1 eller 2. Vi indberetter automatisk til "danmark” pr. afholdt konsultation.

Dækker min sundhedsforsikring?
Vi samarbejder med de fleste sundhedsforsikringer i Danmark, men forsikringsselskaberne har forskellige kriterier for, hvad der skal til før de dækker behandlingen. Hvis du er i tvivl om din forsikring dækker, så ring til dem, og hør om du skulle være heldig at være dækket.

 

Fandt du ikke svar på, hvad du søgte?

Så skriv til os ved at udfylde kontaktformularen eller skriv til os på  info@diaetisthuset.dk.   Hos DiætistHuset bestræber vi os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer på alle hverdage.

Vi har åbent for telefoniske henvendelser på Tlf. 51 95 10 12 | Mandag-fredag: kl. 8:00-12:00 & 12:30-16:00. Vi ser frem til at høre fra dig.

Loading...